fredag 19. juli 2013

Lykke

I 1982 kom jeg over en kassett, en god gammeldags kassett, med Jon English, "Some people". Hele albumet var bra, men særlig Hell or high water ble favoritten. Sånn god sang å høre på. Jeg spilte den om og om igjen, og ble ikke lei.
Så kom cdplatene. Man hadde rack med både platespiller, kassettspiller og cdspiller, av og til spilte man musikk fra lpplater eller kassett, men så forsvant disse avspillingsmulighetene, det samme gjorde kassetten. Bare i rotet mitt, for jeg kaster ikke noe. Jeg har funnet den igjen, men ikke hatt noe å spille den på. SÅ jeg har lett etter sangen og albumet, på norske og utenlandske sider, youtube, f.eks har jeg sett flere ganger, mener og huske at jeg har søkt etter den på Spotify også, uten hell. Før i dag! Og for en lykke.
Nå har jeg funnet den på itunes og youtube også, og jeg kommer helt sikkert til å bli den lykkelig eieren av albumet.
Her kommer yndlingen: (fikk ikke lagt inn videoen fra youtube, men det er verdt å klikke på linken)

Hell or high water

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv