onsdag 3. juli 2013

Sommer ?

Vi skriver 3.juli og det er så kaldt at det egentlig er greit at en er ferdig med sommerferien. Dog savner jeg det å kunne oppholde meg utendørs etter jobb, ikke bare for å klippe plenen i fleecejakke, men det å sitte ute til en skal legge seg. Lese, spise, og bare nyte.

I dag er det nesten sol, men det blåser og blåser. Det gjorde det i går også, da måtte jeg faktisk gå inn igjen og ta på jakke før løpeturen.... Jeg håper vinden gir seg slik at grilleplanene i kveld kan gjennomføres for oss trassige som fremdeles sverger til kullgrill. Forresten, på denne tiden skal man jo egentlig nesten være lei grillmat, men her hos oss har vi grillet en gang i sommer, og det begynner å bli lenge siden.
Sommervarmen må vel før eller siden komme, inntil da, ønsker jeg alle en fin blåsbortdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv