fredag 14. mars 2014

Beviset

I dag fikk jeg mailen med reisedokumentasjonen til Liverpoolturen min om to uker. Om to uker er jeg tilbake i Liverpool, byen jeg har besøkt kun en gang, men som jeg ble svært betatt av. Ikke bare på grunn av fotballen, men fordi det var en særdeles vakker by, men sjarm.

Selvfølgelig er det fotballkampen jeg skal på som nok blir højdaren på turen, Liverpool mot Tottenham. Gleder meg.

At jeg også skal være med på tidenes aller første supporterklubb arrangerte dametur er også nokså kult. Har snakket med et par, reiseledere, og to damer som med som meg, ei på et Liverpoolopplegg og ei på telefonen. Ellers har det blitt noen kommentarer inne på Livergirlsgruppa. Så og påstå at jeg kjenner noen, det skal jeg ikke.

Men jeg er overbevist om at det blir en fantastisk tur. Med kjempeopplegg, shopping, og sist, men ikke minst fotballkamp sammen med likesinnede norske supporter damer i alle aldre. Med røde kjoler i kofferten, alle damer!

Jeg gleder meg skikkelig!!

14 dager igjen, og før det skal både Liverpool og jeg feire bursdagen vår i morgen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv