søndag 9. mars 2014

Shit

Sitter nå her og surfer på nettet, og kommer tilfeldigvis over en side som handler om bil. Mye lurt som står der, blant annet om hvordan få rene lykter. Lurt det skal jeg prøve. Kikker videre på siden og ser; sjekk når bilen din skal eugodkjennes. Joda, jeg vet det er i år, og burde kanskje ikke vært så opphengt i at jeg trodde det var i september, for allerede da jeg har skrevet registreringsnummeret inn i boksen, skjønner jeg at tiden er i ferd med å renne ut for meg. I allefall om jeg må vente lenge på time for eukontroll...fristen er 31/3.
Liker ikke oppdage dette på en søndag da alt er stengt. For nå føler jeg at det brenner under bena på meg. For jeg er ikke så optimist at jeg tror bilen går gjennom uten feil, og selv om jeg har noen uker etter kontrollen for å rette opp i feilene, skulle jeg gjerne ha visst at jeg hadde en time på et verksted til kontrollen i det minste, helst i går, og hvertfall i dag da jeg oppdaget min lille fadese.

Jeg får prøve å ignorere i dag, jeg får uansett ikke bestilt time før i morgen, og krysse fingre for snarlig time.

Jeg skjønner egentlig ikke at jeg har greid å glemme det....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv