onsdag 5. mars 2014

Ikke helt fornøyd

Nå er nettet her igjen nokså ustabilt. Ikke helt borte, men det virker og så virker det ikke.
Jeg ringte og klaget og da de ringte tilbake hadde vi nett igjen så jeg sa det var falsk alarm.... men det viste seg at det ikke var det egentlig. Etter en stund fikk jeg en sms om at det var noe feil på sender som gjorde at nettet var ustabilt...Som om ikke jeg har oppdaget det. Kjenner at jeg er mektig lei nå, all verdens krediteringer er dessverre ikke noe plaster på såret, all den tid jeg betaler for en vare jeg ikke får...da skulle det bare mangle liksom.

Om noen kan anbefale nett som virker på steder der moildekningen ikke er på sitt beste så tar jeg gladelig i mot tips!! Pr i dag har jeg radionett etter og ha slitt med dårlig nett via telefonlinja...
Jeg får ikke gjort mer i dag, ikke klaget og ikke surfet, så da tar jeg rett og slett kvelden her.
God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv