onsdag 12. mars 2014

Lykke

Bildet er lånt hos: http://visearkivaren.blogspot.no/


I dag har jeg kjent på lykkefølelsen flere ganger og enda er klokka bare 10.15!

Først da jeg løp i dag og så masse hestehov i grøfta, søte, lubne hestehoven!

Deretter kom den da jeg satt i bilen på vei til jobb, og We are Young kom på radioen! Jeg blir alltid så glad når jeg hører den. (og ja, jeg har fått den på hjernen)

Sola som skinner så en kjenner varmen gjorde meg nok ekstra glad. Tenk så deilig og hatt en fridag i dag da!!

Følte en viss lettelse og glede da jeg fikk sendt avgårde Icenet sitt modem også. (Nei, det funket ikke optimalt hos meg og kan nok ikke erstatte Romerike Bredbånd).

Dog var nyheten om at skatteoppgjøret er klart neste uke for noen med på å lage et lite skår i gleden og lykkefølelsen, men jevnt over tror jeg jeg skal greie å suge på denne lykkekaramellen, lenge. For akkurat i dag da føler jeg meg lykkelig og høy på livet

Ha en flott dag!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv