tirsdag 4. mars 2014

I natt jag drømde

Eller jeg gjorde ikke det, eller jo, det gjorde jeg sikkert også, men jeg var våken da det beste bloggeforslaget datt ned i hodet på meg. Faktisk hadde jeg hele innlegget klart i hodet, det var bare å huske det til jeg skulle stå opp og få skrevet det ned.

Da jeg våknet i dag var det andre ting som opptok meg, tirsdag og både kondisjon og styrketrening står på timeplanen, før jobb. På med treningstøy og ut og opp i skogen, en tung løpetur der jeg bare gledet meg til å snu og få mer nedoverbakker. Hjem og gyve på styrketreningen.

Ferdigtrent og ferdigdusjet var det tid for frokost og litt surfing på nett. Litt opprydning, klestørk og brette tøy før klokka var så mye at det var tid for å reise på jobb. Glemt var det fantastiske blogginnlegget jeg skulle skrive. helt til nå i en stille stund på jobben.

Men jeg er ikke lenger i stand til å mane fram det jeg burde skrevet i natt, jeg er faktisk ikke i stand til å huske hva jeg hadde tenkt å skrive om heller. Så da ble det noen linjer med vås, om ingenting. Og så får jeg håpe jeg kommer på denne lure ideen igjen senere og kan få den ned på "papiret".

Bilde er lånt : http://www.viking.no/s/life/music/n-dromte_mig_en_drom.html

2 kommentarer:

  1. Bare å skrive det ned med det samme, uansett om det kommer tilbake blir det aldri helt det samme, akkurat som den fisken man ikke fikk dratt opp....
    Fin Fin Kveld til deg:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, det har du rett i....har en historie der, om faren min, som drømte an var forfatter og skrev så blekket sprutet, natt etter natt, han bestemte seg for å ta med penn og papir til sengs, for skrive boka si...da han våknet hadde han skrevet,men det var bare bablerier...

      Slett

Bloggarkiv