mandag 25. august 2014

Glemsk eller kanskje ikke..

Før var jeg en skikkelig kaffekjærring. Jeg kunne fint drikke to til tre liter, hver dag. Jeg drakk kaffe hele dagen, helt til jeg skulle legge meg. Ikke noe problem. Største problemet var at kaffetrakteren stod på, hele tiden, av og til også når jeg reise bort. Ja, fordi jeg hadde glemt å skru av.

Så sluttet jeg å røyke, ikke drikke kaffe, jeg drakk mine daglige kopper lenge. Kaffetrakteren ble enda oftere glemt og jeg gikk over til vannkoker og pulverkaffe. Sånn det meste av tiden i hvertfall. Og uten at jeg egentlig tenkte over det, drakk jeg stadig mindre og mindre kaffe. Ikke fordi det smaker vondt, men jeg glemte vel at jeg hadde lyst på.
Eller som nå, glemte at jeg hadde satt på vann og dermed glemte jeg at jeg skulle drikke kaffe..

Jaja, jeg fungerer også uten kaffe, ikke som før, da ble jeg fysisk uvel om jeg be gående timer uten kaffe, nå kan jeg fint klare meg uten en hel dag. Kaffe er rett og slett ikke lenger noe behov jeg har og som må dekkes. Og egentlig er det like greit. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv