søndag 5. juni 2016

Blender en forbruksvare

Så skjedde det igjen da, min "kjære" blender gikk til h..... Tror dette er blender numer fem eller seks i rekken. Og ikke var den gammel heller, (kjøpt i år), og  ikke mye brukt (tror dette var max tiende gang) og muligens en raklamasjonsfeil. Men hva hjelper det når jeg hverken husker hvor jeg kjøpte den eller finner igjen kvitteringen. Det eneste jeg vet at det var ikke blant de billigste, heter Wilfa og nå er ødelagt.
Glassbeholderen delte seg i to da jeg skulle skylle ut restene etter at jeg hadde lagd smoothie. ( To faktisk, først en med mango, ananas og gul kiwi og en skvett med kokosmelk for litt mer rennende konsistens.... synes den smakte litt rart og sjekket kokosmelken som smakte surt, dermed gikk nesten en liter smoothie i vasken) Andre runde, samme ingredienser, men da tynnet jeg med vann :) det er i allefall ikke surt og den skal ha for det den blenderen, det siste den gjorde var å lage en vanvittig god smootie!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv