onsdag 1. juni 2016

Dagens outfit

+ bikini


Det er sommer og det er sol og da gjelder det å komme seg ut og få disse viktige dvitaminene!
Før solte jeg meg masse, mye mer enn nå, og jeg var veldig på at solkrem var for barn og pyser. Jeg brukte definitivt ikke faktor, (bortsett fra de første dagene da jeg var i varmere strøk) og skulle jeg ha på meg noe så var olje tingen, sololje uten faktor. Gjerne liggende på sølvpapir kjøpt for dette bruket, kokt eller stekt, kall det hva du vil. Det eneste som kan sies og være positivt med denne solingen jeg bedrev tidligere er at jeg aldri ble solbrent.

I dag vet jeg bedre og har tatt til fornuft, jeg kommer nok aldri mer å gamble med huden i sola.I disse dager ser solkremrepertoaet mye bedre ut. Fra venstre på bildet har vi først, plaster, dette for å dekke operasjonssåret fra i vinter. Solfaktor 30 til ansikt og hals, faktor 15 til brystpartiet, faktor 10 til kropp og ben og solfaktor 6 til armene!

Smurningen forgår i et nøye planlagt mønster, der jeg begynner med plasteren som ellers ikke ville fått feste, deretter går jeg fra lav til høy, jeg kan jo ikke risikere og få høy faktor på armene liksom.

Ha en god sommer alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv