mandag 26. juni 2017

Vekkerklokka

Den seneste tiden har jeg følt meg relativt våken det meste av tiden. Og jeg våkner i god tid før vekkerklokka ringer de dagene jeg skal tidlig på jobb. De dagene jeg begynner sent føler jeg meg så sikkert på å våkne tidsnok at jeg oftest går for å sove uten vekkerklokka. Ellers så er alarm nummer to på bildet under den jeg bruker da. 

I dag sov jeg fra jeg lukket øynene i går kveld og til klokka ringte i dag og det føltes ganske godt, men er vel også et tegn på at jeg begynner å bli trøtt igjen. Ikke sliten, bare trøtt. 

Trøttheten har forfulgt meg utover arbeidsdagen. Jeg prøver å tenke at det snart er helg. Da kan jeg sove lenge. Eller lengre, men i dag på en mandag er vel det egentlig en fattigmannstrøst. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv