torsdag 30. november 2017

Adventstid

I dag morges, på prinsessens fødseldag btw, slo tanken ned i meg, kanskje jeg skulle kutte ut sosiale medier i denne førjulstiden. Rett og slett fordi jeg blir hekta på alle disse adventskalenderne en kan delta i. Og som florerer, og dukker spesielt opp på facebook.
Koselig, joda, men det tar tid, og på slutten er jeg lei, og glemmer og svare på dagens spørsmål, eller klikke for å delta. Det blir rett og slett for mange gratiskalendere, og som jeg aldri har vunnet det minste på.

Men så hadde jeg fått en mail da, om å melde meg på kalenderen til strømleverandøren min, og så var jeg plutselig i gang, med den første, første julekalenderen altså, og kommer neppe å logge av i desember, for når jeg først er med på en så kan jeg jo ta med flere, :)

Så da skal jeg telle ned til jul i år også, med diverse kalendere på nett og en (eller to, for hovedpremien er tur til Anfield) som jeg fysisk har her "hjemme".

Ønsker alle en god førjulstid, med eller uten kalender.



Omgitt av Manchester Unitedeffekter skal jeg prøve å vinne tur for to til Anfield og Liverpoolmatch.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv