mandag 20. november 2017

Jada, jeg har skjønt det

Som arbeidssøker blir det mange søknader sendt. Dessverre har jeg så langt ikke fått noe napp, men tenkt at ingen avslag innenfor rimelighetens tid er godt nytt, da er jeg kanskje fremdeles med i en prosess, ikke sant.

Jeg har forstått at mange bruker lang tid på å svare, noen svarer kanskje overhodet ikke, men et og annet avslag har nå deiset inn i innboksen min, uten at jeg har mistet troen på at jeg må duge for noen der ute.

Jeg nekter å gi opp håpet, men da jeg fikk avslaget på en jobb nå i form av ikke mindre enn tre mailer, da kjenner jeg allikevel at frustrasjonen vokser en smule. Det hadde holdt med ev avslag, ikke tre, jeg leste og forstod den første mailen, jeg.

Det er sikkert bare en glipp, men det satte meg litt ut en ørliten stund, men gir jeg opp troen på ny jobb? Nei, se det gjør jeg ikke.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv