søndag 27. desember 2009

Mens kroppen våkner

I natt la vi oss tidlig, Roar og jeg, i hvert vårt hjem, og dermed våknet jeg svært tidlig i dag, lenge før klokkene skulle starte bråket sitt, og finnes det noe bedre enn det?

Men, det er et men, siden jeg nå ikke skal på jobb før senere i dag så trenger kroppen min ekstra lang tid på å våkne. Snart en time etter at jeg stod opp sitter jeg i treningstøy og håper snart kroppen vil bli med på litt trening, at kroppen vil følge meg rundt i huset mens jeg tar opp de tingene som tilsynelatende har blitt slengt igjen - av meg. Her har ingen andre vært hjemme på noen dager, så finnern er nok vinnern her nå. MEG.

Kanskje jeg må måke litt snø igjen og? Det har begynt å snø igjen, og jeg trenger en parkeringsplass til her ute. I dag fylles huset opp igjen, ungene kommer hjem og Roar kommer hit og da!!!

Jeg måtte la kroppen våkne videre på sofaen, nå tror jeg den vil lystre mine ordre og da er det bare å sette i gang å surfe på medgangsbølgen!

Ha en fin 3.dag jul, alle sammen!

1 kommentar:

Bloggarkiv