søndag 13. desember 2009

Så er det igjen tid for savnet

Allerede før kjæresten min skal dra merker jeg at jeg begynner å savne han. Det føles som en evighet til neste gang vi skal være sammen og denne gangen er det virkelig det. Nå er det ti dager til vi møtes igjen - og det er lenge.

Nå er det veldig stille her, Roar har dratt, ungene er hos pappa'n sin og kommer ikke hjem før sent i kveld/natt, datteren skal på Luciaball og sønnen på konsert i Oslo, kan det være i Spektrum? Selv skal jeg om ikke så veldig lenge på en julekonsert på jobb for avisen og får på den måten kortet ned denne kvelden før det igjen er mandag og ny arbeidsuke.

Det har ellers vært en avslappende, deilig helg, fri for stress og mas, vi har sovet lenge og virkelig ladet batteriene begge to, tror jeg.

Nå skal den virkelige nedtellingen til jul startes, og mens jeg sitter her og venter skal jeg benytte tiden til å skrive ferdig julekortene mine, ikke så mange igjen, men det gjør seg ikke selv, og når en har tid og masse overskudd så er det faktisk et nokså koselig gjøremål.

1 kommentar:

  1. du er ei nydelig og snill jinte,trives veldigt godt i lag med deg og veit det er gjennsidigt..ELSKER DEG SIDSELMIN

    SvarSlett

Bloggarkiv