søndag 20. desember 2009

Trodde de var borte jeg nå

Musene innomhus, men de er nok ikke det. Mons er båret opp for å gjøre den eneste jobben han har i huset her, nemlig jakte på de beistene. Og heldigvis tar han jobben sin svært alvorlig, heldigvis, det største problemet nå er at musa ikke lenger er der Mons sitter, jeg så den selv med mine egne øyne forsvinne ut av rommet og til et eller annet sted der oppe. Og heldigvis har Mons oppdaget at den forflyttet seg.

Nå er musa tatt....min kjære Mons kom nå ned med fangsten, og hva gjør jeg nå? Spyr? Prøver å få kastet ut fangsten som selvfølgelig ikke er drept? Kan jo ikke det, den må drepes først, annet er jo dyreplageri, men er det verre enn det Mons gjør med musa nå?

Uansett, jeg er nå inntil videre fanget her jeg sitter, med blikket stivt festet rett fram for å slippe å se det ufyselige kreket som jeg i tillegg synes synd på...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv