onsdag 14. august 2013

Hundredagersprosjektet dag 3

Da jeg la meg i går var jeg ikke helt sikker på hva dag tre på hundredagersprosjektet skulle bestå av, skulle jeg ta en dag løpefri og kun trene styrke, eller skulle jeg gjøre begge deler?

Jeg sov så dårlig i natt at da katten skulle inn klokka halv sju, stilte jeg fram klokka, tok vekk tiden som var beregnet på joggetur og bestemte at løpesko og ben skulle få hvile i dag. Dermed ble det kun en styrkeøkt på dag tre av prosjektet jeg har latt meg utfordre til å delta på av edelirosa :) Hun er godt i gang som dere kan se inne på hennes blogg.

Jeg regner med at jeg må tenke kreativt for å fylle ut alle dagene, selv om jeg trener stort sett hver dag så må jeg nok spe på med noe annet enn bare løping og styrketrening. Men satster på at veien blir til mens jeg går og gleder meg til fortsettelsen. Om jeg kommer til å dokumentere hver dag er jeg pr i dag litt usikker på, men regner med at instagram er stedet det kommer flest oppdateringer de kommende 96 dagene!
Noen som blir med?

1 kommentar:

Bloggarkiv