torsdag 8. august 2013

På tur

To røde og et oransje pass ligger klart, klart til å reise på tur. Midt i natten i natt.
Ungene og jeg skal på helgetur til London, spise, shoppe, ta bilder, gå på pub, feire juniors 22 års dag. Det er også en tur slik at vi kan få litt kvalitetstid sammen før prinsessa flytter om to uker.
Jeg kjenner at jeg gleder meg, nå da også det oransje passet er på plass, men innrømmer at jeg ble litt heit om øra da jeg oppdaget at juniors pass ikke var et pass med ti års varighet, men derimot fem år, og hadde gått ut på dato 12. juli, ikke i 2013, men i 2012... Nå er jo ikke det noe big deal siden det finnes nødpass, men mulig jeg er litt kontrollfreak, når jeg ikke har kontrollen, så blir jeg stresset. Denne gangen fikk jeg ikke påskyndet det på noe som helst måte, og det stresset meg. Men nå er det som sagt i boks, billetter og pass ligger klart. Min bag er pakket, jeg forsøker og ikke tenke på at junior og prinsesse ikke har gjort det samme, men de er voksne og klarer nok det selv mens jeg er på jobb og jobber kvelden i dag.


Jeg gleder meg i allefall til kvalitetstid med ungene mine.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv