søndag 24. november 2013

Kveldstanker

Det er en måned igjen til juleaften. Og jeg kjenner at det stresser meg, ikke fordi jeg gjør så mye før jul, men nå lurer jeg litt på når jeg skal rekke og gjøre det lille jeg skal gjøre.

Neste helg skal jeg til Søgne må vite, på besøk til Prinsessen, en hel helg til ende, familie og vennedag på skolen, akkurat på frøkenens bursdag!! Jeg gleder meg, og innrømmer at jeg er nesten ferdig pakket..... mangler kun toalettsaker og løpeskoene, de må jeg bruke noen ganger her hjemme før jeg kan pakke dem ned.

Jeg har fått vasket litt skikkelig på stua i dag, noe særlig mer storrengjøring skal ikke jeg gjøre.
Jeg har fått kjøpt en julegave, og handlet inn til noe av julesnopet som skal lages. Det burde være nok til å senke skuldrene, er det ikke?
Jeg har noen flere julegaver i boks også, men så mangler jeg noen da og blir jeg urolig en måned før pakkene skal åpnes.

I morgen er det adventskonsert med korpset, med noe spisbart og gevinst, oppmøte halv seks i uniform for fotografering. Jeg jobber til fem..... og selv om jeg prøver og tenke at jeg ikke skal la meg stresse så kjenner jeg at det klør i magen. Jeg vet allerede nå at natten vil bli urolig fordi jeg prøver å få kabalen til å gå opp, sånn i hodet mitt. Det tar nattesøvnen, og enda jeg vet at det ikke løser noe så vet jeg av erfaring at det er sånn denne natten vil bli.

Uniform er funnet fram, instrument lagt ut i bilen, gevinst og kjøpekake ligger sånn at jeg kan ikke greie å glemme det i morgen.
Treningstøy er lagt klar, det samme er morgendagens outfit, altså det jeg skal ha på meg på jobb, før uniformen. Jeg får jo ikke gjort så mye mer nå,.... det beste, smarteste og eneste å gjøre nå er å legge seg..

God natt til alle!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv