lørdag 30. november 2013

Dagens løpetur

På besøk hos Prinsessen i helgen og dermed ble det løpetur i ukjente trakter. Glemte og ta med meg ipoden min ut og fikk en løpetur kun med min egen pust som følge. Uvant for meg som bestandig har musikk i ørene når jeg jogger.
Etter at jeg begynte med diss løpeturene har jeg tilbakelagt en del kilometere på nye, fremmede steder, men i dag tror jeg at jeg har hatt fineste løpetur ever, langt fra den raskeste, men så absolutt den peneste, om en løpetur kan være pen da. Jeg har løpt rundt et vann, Kvernhusvannet, på opparbeidet turvei i lysningen. Og selvfølgelig fikk jeg tatt noen bilder.






Jeg skulle ønske jeg hadde hatt en sånn løype hjemme også, ikke minst for å spare meg litt for hardt underlag som jeg stort sett løper på, skal jeg til skogs må jeg fortsatt gjøre unna to-tre kilometer på asfalt. 

2 kommentarer:

Bloggarkiv