fredag 29. november 2013

Litt ukomfortabelt

Sitter på bussen, på vei mot Kristiansand i første omgang og tror det blir en liten fornøyelig reise. Det er omtrent som og sitte på et Ryan Air fly, så trangt og ubekvemt er det! Forskjellen er at her kan man legge setet bakover uten at det gjør den helt store forskjellen. Det å skulle åpne laptopen var en liten utfordring og jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å ha den oppe så veldig lenge, livredd for at personen i setet foran meg skal legge setet sitt enda litt mer bakover eller sitte veldig urolig uten og først melde fra! Det kan bli katastrofalt for min nye laptop. Buss er kanskje ikke ment for pc? Mer sånn lese bok, kanskje. Det er forresten ikke spesielt varmt her inne heller, jeg sitter med boblejakka på meg og fryser..

Ellers kan jeg ikke sist huske når jeg tok buss for å ta buss, det har blitt til og fra flyplasser, men det må være år siden jeg benyttet buss som framkomstmiddel, fra A-Å. Er nok mer et togmenneske jeg, selv om dagens togtur fra Fetsund til Oslo var mye venting før en kom seg inn på et kaldt og fullt tog som ble ekstra trangt på grunn av alle pakkenellikene mine. ( et ord det er lenge siden jeg har hørt brukt...)


Om ca fire timer er jeg i Kristiansand og får strekt på ryggen og beina, i mens får jeg prve å nyte turen som best jeg kan, og det trur jeg jeg gjør uten pc på fanget!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv