søndag 3. november 2013

Ting å gjøre før jeg dør

* Fotballkamp på Anfield! Det har vært drømmen siden jeg var svært ung, og drømmen ble oppfylt i fjor. Men jeg skal dit igjen, og igjen og igjen!

* Bade i Dødehavet.

* Hoppe i fallskjerm.

*Førerkort på motorsykkel er forkastet gang på gang, men drømmen lever fremdeles.

* Løpe halvmaraton.

* Løpe maraton.

* Få huset mitt helt ferdig.

* Tørre og greie og spille en solo på min trombone om jeg noen gang får muligheten igjen til det.

* Bli så trygg på meg selv at jeg tror på at jeg er likt fordi jeg er den jeg er.

Det var visst ikke så lett dette, de som greier å sette opp en liste med 100 ting, de beundrer jeg virkelig.

Hva med dere andres drømmer? Er det noe dere ønsker å gjøre før dere dør?

Gammel drøm gikk i oppfyllelse i 2012.

2 kommentarer:

  1. DU er verdifull og likt for den DU er ! -resten sitter i hodet:-) Ha en flotters lørdag, de fleste av dine mål er for meg langt utenfor SÅ STÅ PÅ -du kan det du vil:-)

    SvarSlett

Bloggarkiv