torsdag 3. april 2014

Ordknapp

Av og til finner jeg ikke ordene. Det er så mye jeg skulle ha delt, men jeg finner ikke de rette ordene. Ordene som kan beskrive den turen jeg hadde til Liverpool i helgen og har brukt lang tid på å lande. Det finnes nesten ikke ord, det må oppleves.

Jeg var for andre gang på Anfield og denne gangen fikk jeg oppleve mål, mange mål - og seier mot Tottenham. En seier som bragte mitt Liverpool til topps av tabellen når det gjenstår seks kamper.

Hvor gjerne jeg skulle ønske at alle jeg bryr meg om kunne vært på Anfield sammen med meg denne søndagen og opplevd det samme som meg, den magiske stemningen, You'll never walk alone, alle målene, og mitt kjære Liverpool. Jeg er sikker på at noen og enhver ville ha blitt frelst :)

Turen var også veldig spesiell, supporterklubbens aller første rene dametur. Sammen med 40 likesinnede jenter, nye bekjentskap, og mange gode opplevelser som jeg ikke ville fått på en privat arrangert tur.

Nå gjenstår seks kamper, og jeg skulle så gjerne vært der enda en gang denne sesongen, gjerne på den aller siste kampen, der billettene nå har priser som jeg ikke kan ta meg råd til, selv om jeg har fått tilbud om overnatting om jeg velger å dra over. Nei, det er nok bare å se over sommeren og planlegge neste tur når neste års terminliste kommer. I mens har kamper på tv og minnene, fra tidenes aller første dametur.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv