mandag 26. mai 2014

Pur glede

Don't yoy worry bout a thing, sier if-reklamen. Etter min naturskade i desember har jeg bekymret meg masse. Men i dag fikk jeg telefonen fra saksbehandleren som hadde snakket med sin overordnede og ordnet opp.
Hva som ble utløsende faktor vites ikke. Var det på grunn av manglende opplysning om kostnaden når jeg ringte 4.juledag? Var det fordi de så urimeligheten over å betale 8000 for å legge på plass to takplater og spikre dem fast? Var det fordi de ikke ville betale ut noe for utbedring av garasjetaket? Eller var det fordi jeg sa jeg skulle skifte forsikringsselskap?

Det får jeg vel aldri noe svar på, men det som gleder er at jeg slapp unna med 1000 kroner i egenandel. Og akkurat det føles som å ha vunnet 7000 kroner på lotto!!

Det er fint når det av og til går ens egen vei også, tenker jeg og gleder meg max over utfallet. Og ja,
selvfølgelig fortsetter jeg som if-kunde.

Bildet er lånt: http://dev.guardsystems.com/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv