onsdag 11. juli 2012

One Call

Jeg har byttet til One Call, akkurat som reklamen på tv.
Rett og slett fordi de kan gi meg det beste tilbudet, et tilbud min tidligere operatør i så mange år at jeg var blitt flaggkunde, ikke kunne matche.
Dessverre er jeg litt sånn trofast mot både den ene og den andre, også telefonoperatører, banker, forsikringsselskap osv. Ikke bare for å være hyggelig mot de store, men fordi det er det enkleste.
Jeg hadde nok fortsatt hos Telenor om de hadde gitt meg et bedre tilbud sånn da de forstod at en flaggkunde var i ferd med å forsvinne. Rett før snakket jeg med dem og de sa de ville gjøre mye for å beholde meg som kunde.
Da jeg fikk 200 mer sms - som jeg ikke trenger- i gave fra Telenor og alle andre fikk ekktra ringeminutter, som også var det jeg trengte på mitt Largeabonnement, da var begeret mitt full og jeg byttet til One Call.
"Da ringer de deg nok snart", sa alle sammen.
Tiden gikk og det nærmet seg bytte av simkort, jeg fikk en sms om at de gjerne ville beholde meg som kunde og hadde et fantastisk tilbud til meg, jeg kunne ringe for å få det, så jeg gjorde.
Det er det mest latterlige jeg noensinne har hørt, og det sa jeg til selgeren også, at det måtte være en vits. Å tilby meg 800 ringeminutter når jeg går fra 1200 fordi det er i minste laget? I kjølvannet av saken med jenta som fikk melding om å brenne i helvete, ser jeg jo at jeg var heldig som ikke fikk noen stygg melding i etterkant, men damen sa at det var mitt valg. De ga meg et godt tilbud bare de.
"Dessverre ikke godt nok", avsluttet jeg.
Siden har jeg ikke hørt fra Telenor Mobil. Ungene er fortsatt kunder der, men bare til bindingen på telefonen til yngstemor er ferdig. De er begge i såkalt famiienett ennå og eldstemann ringer ikke så mye så han kan nesten være kunde hvor som helst. Men som sagt, de blir nok mest sannsynlig One Callkunder de og om noen måneder.

Nå har jeg ringt kundeservise, og det var laaaaang ventetid, heldigvis kunne de ringe tilbake, slik at jeg kan gjøre andre ting i mens, som å blogge og nyse.

Jeg håper de kan hjelpe meg med med litt lille problem som bare virket hos konkurrenten, nemlig muligheten av å få med seg om noen ringer mens du sitter i en samtale...jeg er ikke god på opptattsignal og ønsker ingen andre så vondt eller.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv