tirsdag 3. desember 2013

Fulldagsjobb

Nå i disse førjustider bugner det av julekalendere, på tv og på nett. Det blir nesten en heltidsjobb og følge med, åpne luker, svare på spørsmål og verve andre for å øke vnnersjansene.

Før desember meldte jeg meg på flere, men har i tur og orden kuttet ned på de fleste, hvordan skal jeg kunne rekke alle sammen? Konkurransen er såpass stor også, så med min vinnerlykke anser jeg dessuten sjansene for å vinne som minimale.

Jeg har kokt det hele ned til Liverpools, Strømsgodsets, Samsungs, Sportman, G-Sport og Gjerrigknarken sine kalendere på nett. Kan hende åpner jeg en luke på noen av de andre om jeg snubler over dem på facebook, men jeg orker rett og slett ikke å ha flere "faste". I tillegg har jeg Flaxkalender og jeg skal forsøke å se Linus i Svingen og Nissene over skog og hei, når jeg er hjemme. Zebra har jeg ikke, ellers skulle jeg fått med meg The Julekalender som visstnok sendes der også, men den kan jeg nesten utenat i hodet uansett, så er ikke noen krise.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv