torsdag 19. desember 2013

Sove lenge?

Glem det, jeg er selv med innvilget treningsfri, våken før klokka.
I går da jeg la meg stilte jeg klokka godt fram. Ikke skulle jeg løpe i dag og ikke skulle jeg trene noe styrke. Jeg skulle bare stenge Mons ute av rommet, inne i stua og sove lenge. Det var planen.

Litt før sju i dag skrapet det på soveromsvinduet, selv om jeg ikke har sluppet ut Mons i natt er det andre som har gjort det...og når Mons er ute, da vil han inn igjen, selv om det er over en halvtime til klokka mi ringer!

Jeg fikk ikke sove igjen, men lå allikevel en stund og forsøkte før jeg bestemte meg for å stå opp og heller gi meg god tid før jobb. Så her sitter jeg, i nattens mulm og mørke, i allefall morgenens mulm og mørke for ikke å plage øynene til Mons som ligger og sover. Jeg er faktisk nesten mer eller mindre klar for å dra på jobb gitt! Og har ikke noe som jeg må ordne, det kalles vel nesten luksus det?

Løpeskoene får også hvile i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv