fredag 27. desember 2013

Sommerdrømmer

Mens regnet pisker mot ruta 3. juledag drømmer jeg om sol og sommer.
Kanskje noen bilder fra tidligere ferier som dukket opp i dag er grunnen? Eller er det mangelen på sommerferie i år som er årsaken til at jeg har blitt helt besatt av tanken på sol, sol på kroppen, og det og skifte farge fra hvit til brun.
Jo mer jeg tenker på det, jo nærmere er jeg å bestille ferietur allerede nå. Nå i kveld, til et sted hvor de lokker med sol, varme, sommer og hav. Jeg har tittet litt, og forstår at det ville være overilt å bestille første og beste nå i kveld, men det er fristende, fryktelig fristende. Det er så fristende at jeg har parkert Jordan på vent, dit reiser man visst ikke om sommeren så det får bli neste feriedrøm, jeg kan faktisk ikke vente til neste vinter med å få sol på kroppen, jeg tror jeg er i ferd med å få abstinenser, solabstinenser om det finnes noe sånt, og jeg har ikke ro nok i kroppen til å legge meg i noe solarium for å få den etterlengtede brunfargen.
Så mens regnet pisker ned 3.juledag og det er fem plussgrader fortsetter jeg å drømme om sol og varme, neste sommer, hvite strender og deilig saltvann..

Ha en fortsatt fin romjul.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv