onsdag 18. desember 2013

Valgets kval

Jeg sitter på nett og ser oppfordringen fra WWF om å bli isbjørnfadder, jeg klikker meg inn og tenker at jammen skal jeg være med å redde isbjørnene. Minstebeløp er 200 i måneden, og det er jo ikke en stor sum, jeg har alltids råd til det, men så kommer samvittigheten min og banker på. Er det ikke bedre å gi denne slanten til hjelpetrengende barn?
Pr i dag føler jeg at jeg må velge det ene eller det andre, og da ble det litt vanskeligere. Det ble faktisk så vanskelig at jeg rett og slett trenger litt hjelp til å bestemme meg.
Hva ville dere andre valgt om dere bare kunne velge en? Bør jeg egentlig tenke motsatt av alle andre, slik at det som andre ikke støtter bør få min støtte?

For dere andre som kunne tenke dere å redde isbjørner finner dere alt dere trenger å vite her: Bli isbjørnfadder

2 kommentarer:

  1. Det her kan vi prate litt om i jula!

    heidi

    SvarSlett
  2. JA, nå så jeg elefanter som trengte hjelp også....

    SvarSlett

Bloggarkiv