lørdag 11. januar 2014

Befrielse

Før var bh-en det første jeg vrengte av meg når jeg kom hjem og visste at jeg ikke skulle mer ut den dagen. Et forferdelig klesplagg spør du meg, men nå er ikke den lenger det jeg lengter mest etter å få av meg. Linsene mine derimot, utover dagen ser jeg dårligere og dårligere, ja, selv med mine -7.0 og -7.5 er det tydeligvis mulig. Om det er behovet for sånne progressive briller som er i ferd med å melde seg, vites ikke, men det er en befrielse og få på seg de forhatte brillene. Og det sier ikke så rent lite!
Når jeg sitter ca tre meter unna en 47" tv og myser med linser, da må det jo være noe riv ruskende galt?
Vel, vel, men deilig er det når både linser og bh er tatt av, det er sikkert og visst. Og nå er det visst snart kvelden også, øya skal få hvile seg litt før både for svake linser og bh må på igjen i anstendighetens navn for nok en dag ute blant folk.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv