tirsdag 28. januar 2014

Se min kjole

"Se min kjole, den er rød som rosen,
alt hva jeg eier, det er rødt som den
Det er fordi jeg elsker alt det røde,
og fordi at Liverpool er mitt lag."


Jeg skal til Liverpool i mars, på jentesupportertur med supporterklubben, og vi har fått beskjed om å ha med rød kjole (to skal ha grønn). Jeg valgte rød, og jakten på min røde kjole startet. Det er ikke barebare å kjøpe kjole for meg, så her gjaldt det å være tidlig ute. Ikke holder det å kjøpe kjole heller, jeg må jo ha noe som matcher på bena også, noe annet enn joggeskoene jeg vanligvis bruker og trives best i. 

Selvfølgelig drømmer jeg også om å kunne gå i pumps med høye heler, bare gå uanfektet av gårde. Men for meg er det utopi, jeg ar prøvd, og prøvd og prøvd og ser like drita ut uansett hvor lenge eller mye jeg prøver. Det blir aldri naturlig. Også er jeg nok litt spesiell, det er ikke så mye jeg vil bruke på beina heller, jeg må innrømme at jeg har ganske rar skosmak, eller rar, jeg vet ikke om den er rar heller, den bare ikke er som alle andres. 
Kjolen jeg har kjøpt hadde nok vært knallfin med høye heler, men det blir støvletter med høyt skaft i stedet. Dama på Skoringen hjalp meg å finne de perfekte støvlettene til kjolen min. For jeg trengte noen nye. Jeg har mange støvletter hjemme, men at løpingen ikke gjør noe med leggene til folk, det trur jeg ikke på lenger. Ikke en av mine høyskaftede støvletter er å få over leggene mine lenger, og det er ikke fordi jeg har kjøpt for trange, nei, dette er støvletter som er godt brukt og som nå er for små. Men hva gjør det? Når jeg kunne få tak i noen flunkende nye som går til min nye habitt? Og har akkurat passe liten hel til at jeg kan bruke dem?

Det er nå 59 dager til turen nå, og jeg kjenner at det er godt å ha noe å se fram mot!


En smakebit av kjolen min.

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn với website anthaison.vn chuyên sản phẩm máy đưa võng hay máy đưa võng tự động tốt cho bé là địa chỉ bán máy đưa võng giá rẻ tại TP.HCM và giúp bạn tìm máy đưa võng loại nào tốt hiện nay.

    SvarSlett

Bloggarkiv