fredag 26. august 2016

Det lille lokket

Det lille lokket som sitter på kremkrukkene, skal det kastes, eller har det en misjon og skal sitte der etter at man har åpnet krukka?
Er det en slags ekstra beskyttelse, eller en rent praktisk transportinnretning? Jeg bare spør, for jeg er neimen ikke sikker og gjør begge deler, beholder en stund og kaster etterhvert.
Dette lokket på viste krukke følger med opp sammen med det ordentlige lokket og har falt ned i vasken noen ganger, med "smørsida" opp, men om det skulle snu seg på veien ned så er det vel ikke lenger like rent liksom.
Så hva gjør dere andre, kaster dere det eller beholder dere lokket?

2 kommentarer:

  1. Bruker opp det som sitter på undersiden før jeg kaster det.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror det er det riktige egentlig, for når jeg først begynte å tenke på dette her så er det jo sånn på mat også, prim f.eks.

      Slett

Bloggarkiv