fredag 13. november 2009

Date

Jeg skal på date med kjæresten min igjen! :) I morgen, etter jobb skal vi kjøre i møte med hverandre og treffes, og jeg gleder meg like mye nå som første gang jeg traff han. Den gangen jeg satt hjemme hos min mor og telte ned timer og skiftet et x antall ganger før klokka ble så mye at jeg kunne dra å treffe han. Med sommerfugler i magen og høye forventninger.

Sommerfuglene er der ennå, som de er når det drar seg mot helg og vi snart skal være sammen igjen. Denne helgen er første på lenge vi ikke skal være sammen sammen, med min nye jobbsituasjon og dermed jobbing hele denne helgen blir det litt mer vrient å kombinere, derfor denne daten i morgen. Jeg får noen timer med kjæresten min og selv om det ikke er optimalt så er det bedre enn ingenting, smuler er også brød. Så får en leve på disse smulene fram til neste helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv