torsdag 12. november 2009

Torsdagsmiddag :)

Hva er så spesielt med det liksom? Men for meg er det det. Dette er første torsdag på over et år at jeg har kunnet lage middag til mine to håpefulle. Slutt på pølser, ferdigpizza og fiskepinner på torsdager....eller....kanskje ikke helt slutt. Jeg har vel kveldsvakt en og annen torsdag nå også, men ikke hver torsdag, og heller ikke hver mandag kveld lenger, så heretter kan jeg diske opp med middagsmat til sultne unger på de fleste av mandagene og de fleste torsdagene. Og for en god følelse, og selv om det ikke er de helt store kokkekunnskapene som er tatt i bruk i dag så er det noe begge to liker eller alle tre faktisk, og det er mor som har lagd den. Jeg rett og slett er veldig glad for min nye tilværelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv