søndag 15. november 2009

Julesanger


Joda, skal jeg pakke gaver må jeg ha kongerøkelse og julemusikk, det er ikke sånn at julestemningen kommer snikende så veldig da eller nå i midten av november, men siden jeg er veldig tidlig ute med innpakkingen må jeg jo prøve. Så jeg har børstet støv av julemappen min på ITunes og spiller nå julesanger jeg faktisk selv har lagt inn, sanger som får meg til å tenke på jul og kan gi meg julestemning. Et variert innhold, fra Deilig er jorden til Støveldans, via Putti Plutti Pott, men innimellom der har det sneket seg inn en sang som jeg ikke forstår er der. Som jeg ikke kan skjønne at jeg i min villeste fantasi har lagt inn og tenkt at den er fin, for det synes jeg nemlig ikke. Langt derifra og som ivrig p4lytter er jeg lei hele sangen fra begynnelsen av desember og gnålet om tidenes julesang, da jeg i tillegg tydeligvis ikke deler entusiasmen med hele norges befolkning for denne sangen forstår jeg ikke at den i det hele tatt har havnet på min pc, og enda mindre i min julemappe på ITunes. Jeg er lei for det, Chris Rea, ingenting galt med deg, du forsvinner nok fra min julespilleliste, for Driving Home for Christmas er bare en helt grusom julesang, den er irriterende, og den gir meg alldeles ikke julestemning og stjerner i blikket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv