søndag 8. november 2009

En hyllest til min kjæreste

I dag mangler det en dag på at vi har vært sammen i et halvt år. Et halvt år fyllt av gode stunder, vennskap, og masse kjærlighet. Sammen med Roar føler jeg meg hel og det for aller, aller første gang i mitt liv. Han gjør meg til et bedre menneske, tror jeg, og hans kjærlighet til meg gjør meg sterk. Jeg har vokst på dette halve året.

Nå forstår jeg hvorfor min mor alltid vil gå å legge seg når vi ungene har vært hjemme og reiser igjen, jeg har det på samme måte med Roar, det blir så tomt, og savnet er der med det samme bilen hans har forlatt gårdsplassen og jeg vet at det er nesten en uke til neste gang vi treffes.

Fredag fikk jeg en gave for å ha holdt ut med han et halvt år, akkurat som det har vært noe vanskelig. Han er den flotteste mannen jeg har møtt og jeg er stolt og glad for at han valgte meg også!



Jeg ser stadig fram til fortsettelsen og gleder meg over hver dag med deg, om vi er sammen eller om vi må greie oss med telefon eller nett.

Jeg elsker deg, Roar!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer ;)
    Tror dere holder sammen lenge, jeg. Håper det for deres del i hvert fall =)

    SvarSlett
  2. d må vi håpe..vært ett triveligt halvår til nå...må satse på at det fortsetter)))) glad i deg sidsel......masse kyss og masse klemmer

    SvarSlett

Bloggarkiv