mandag 16. november 2009

Jeg har en hemmelighet!

Jeg har en hemmelighet, i dag har jeg hatt et lite raid med hemmelighetene mine. For det er tre som skal gledes, de tre som står meg aller nærmest skal overraskes. Så hva overraskelsen går ut på kan jeg ikke si her, et par av mottagerne vet jeg leser bloggen min.Så inntil videre forblir det en hemmelighet. Og jeg elsker det!

For ungene er det ikke nytt, men de aner ingenting, hva Roar angår kan jeg ikke si om han har opplevd det før, kan jo ikke spørre han om det uten at jeg samtidig røper hemmeligheten min så jeg får vente å se. Jeg har i hvertfall drømt om å kunne gjøre dette for en mann, og Roar er mannen som jeg tror vil sette pris på overraskelsen. Så nå smører jeg med tålmodighet og ser fram til dagen da jeg kan overrekke hemmeligheten til mine tre kjære.

1 kommentar:

Bloggarkiv