fredag 21. desember 2012

Blir nok jul

Nå kom prinsessa hjem fra skolen - juleferie.
Ser på facebook at folk tar juleferie og ønsker god jul. Likedan på twitter, mens jeg? jeg sitter og teller ned til kveldsvakta som innleder jobbehelgen. Sen, tidlig, sen. Takk for at jeg alltid har fri mandag etter helg, slik at jeg kunne få fri juleaften! For tirsdag er det på'n igjen. Dagvakt ble på uforklarlig vis gjort om til en kveldsvakt -takk til noen! Noe som gir meg nesten halvannen dag med juleferie :) Resten av uka jobber jeg, helt til fredag, og har fri nyttårshelgen. Heldige meg!

Merker jeg blir smågrinete om noen påpeker at jeg har jp vært heldig som har fått fri juleaften. Selvfølgelig er jeg glad for det, men ikke få meg til å føle at det er misunnelsesverdig, tror nemlig egentlig ikke noen mener det.

Jul blir det uansett. Heimen er ferdigpyntet og gavene i boks! Mat er innkjøpt til dagene vi blir hjemme så det blir nok en bra jul.

Inntil videre ønsker jeg folk bare en god helg, jeg!

2 kommentarer:

  1. God helg til deg også. Gleder meg til å feire julaften sammen med deg. Og kunne jeg gitt deg fri fra helgejobbing i julepresang skulle jeg gjerne gjort det.

    Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skal glede meg over den ene fridagen!! Og gleder meg til vi kommer opp, uansett om det blir sent og kanskje alle har lagt seg :)

      Slett

Bloggarkiv