torsdag 13. desember 2012

Takk lille pille

 Det kan jo være at det ville vært en rolig natt uansett da, det får jeg jo aldri svar på, men velger å tro at etter så mange kløende netter kan jeg takke allergipilla!
Ja, den lille allergipilla ga meg en natt med søvn, uten kløe. Jeg føler meg skikkelig fyllesjuk, men det får nå så være. Jeg føler meg utrolig nok også ganske uthvilt etter natten og det er det lenge siden jeg har følt jeg har vært. Vel har jeg vært våken, men det har vært for å slippe Mons ut og så inn.


Vet jo fremdeles ikke hva denne underhudenkløen kløen på venstre arm kommer av; allergi, nerver eller stress, men nå vet jeg i det minste hva jeg kan gjøre for å roe det før det setter i gang. Ta en bitteliten allergipille :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv