søndag 9. desember 2012

Et uskrevet blad

Jeg tenkte å skrive, men så kom jeg liksom ikke på noe lurt å skrive om her jeg sitter. Og fyser på noe godteri etter å ha brent kalorier på både den en ene og den andre måten i dag.
Utfordringen er å brenne 10 000 kalorier i løpet av desember. Endomondo har utfordret og jeg har tatt utfordringen, at flere jeg "kjenner" har gjort det samme øker jo bare konkurranseinstinktet.
I dag har jeg løpt en tur - som ikke stod på programmet- jeg har syklet på den sinnsykt tunge ergometersykkelen her og jeg har avsluttet med steppekassa. Trene innendørs, er nok egentlig ikke noe for meg. En ting er å trene styrke, men kondisjonstrening inne, nei, liker ikke det helt kjenner jeg. Nei, da er det mye bedre å ta seg en løpetur ute.

Nå er det snart en ny uke med nye brennemuligheter, selv om denne uka er hektisk på kveldstid. Korps, julebord med jentene, kveldsjobbing og kanskje noe julegodprodukjson legger litt press på timeplanen, men jeg skal nå forsøke å brenne mine 2500 kcal kommende uke og.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv