søndag 30. desember 2012

Satt ut

En purre i posten, lagt dit i går, funnet av meg i dag. Satt ut. Jeg har da betalt denne??? Jeg inn på nettbanken, lette og lette, men fant ikke beløpet. Men, jeg hadde da ikke fått noen regning, jeg hadde betalt da jeg bestilte, hadde jeg. Med Visa, og det skal jo være sikkert? Og greit? Og betalt på forhånd? Men den gang ei. Et eller annet sted har det tydeligvis stoppet opp. Pakke sendt ut, uten regning, og dermed ante jeg fred og ingen fare. Being Liverpool var min. Helt til i dag etter løpeturen. Da skjønte jeg at den ikke var min, aldri hatt vært min heller, og som jeg hater følelsen av å skylde noe.
Etter mye venting kom jeg gjennom til banken min som heller ikke kunne finne noe beløp til Sport AB, så da har det vel skjært seg et sted da. Nå er regning betalt, Being Liverpool er min! Igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv