tirsdag 12. februar 2013

Hva hadde jeg gjort uten nettet?

Da ville jeg ikke få sovet i natt, for plutselig fikk jeg en sang fra barndommen på hjernen. Jeg husket melodien, og bruddstykker av teksten. Men takk til google og vårt kjære internett. Nå har jeg fått gaulet ut denne småtriste sangen og kan gå til ro.
Og her er teksten for dere andre:

Hvis jeg var en fugl

Når jeg går til ro,og dagen er endt,
og tusen små stjerner på himmle`n er tent.
Da sovner jeg inn og drømmer i fred,
om pappa der ute på havet et sted.

Refr: Hvis jeg var en fugl,
med vinger og fjær,
jeg fløy over havet der pappa`n min er.

Han sa da han dro,min reise blir lang,
men jeg er tilbake til våren en gang.
Så fikk vi et brev,og jeg ble så lei.
For først neste sommer er pappa hos meg.

Refr: Hvis jeg var en fugl,med vinger og fjær,
jeg fløy over havet der pappa`n min er.

Refr: Hvis jeg var en fugl,med vinger og fjær,
jeg fløy over havet der pappa`n min er.

1 kommentar:

  1. There is definately a great deal to find out about this subject.
    I love all the points you have made.
    Also visit my web site : jual suplemen

    SvarSlett

Bloggarkiv