mandag 4. februar 2013

Samhold

Sitter og ser på Sirkus Northug og ser Petter og familien skal bo sammen hos en familie under Toppidrettsveka. Petter sier han setter pris på at familien samles på den måten.
Jeg nikker gjenkjennende.
Husker da jeg var barn/ung og spilte i korpset, og hele familien- mor. kunne øve sammen.
Samholdet vi hadde når vi seks kunne samles rundt en felles interesse, korpset, og ha vårt eget lille minikorps, det var vel verdt hver eneste øvingstime sammen med korpset. Jeg var vel kanskje den ivrigste på akkurat det å øve sammen, men lykken var stor hver gang vi samlet oss ute i gangen og kunne ha samspill. Om jeg ble noe flinkere av det? Tja, neppe, men jeg spiller fortsatt. :)

Bilde lånt hos: http://www.aaf.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv