torsdag 21. februar 2013

Svar på prøver

Jeg visste det vel selv, det var jo derfor jeg dro for å ta disse blodprøvene sist uke.
B12-verdiene var for lave, men hvor mange injeksjoner det er for lite får de svar på først en uke etter blodprøven, altså i dag. Er jeg heldig holder det med en, er jeg uheldig må jeg ta fem over ti dager. Tabletter? Nei, det kunne jeg visst bare glemme. Tar for lang tid,
Kolesterolet, jeg trodde jo at livsstilen min, med mat og all trening holdt det i sjakk etter at jeg stoppet med tablettene, men, neida, den gang ei, så da er det å huske denne lille pillen igjen før jeg legger meg da.
Folatmangel. Jaha, og hva er nå det? Det var tabletter å få på apoteket uten resept og som jeg måtte  kjøpe for å få opp igjen denne mangelen. Hva denne mangelen gjør for meg det vet jeg ikke, men jeg får gjøre som han sier og ta en tur innom apoteket.

Og så må jeg huske og legge inn huskelapp på ny kolesterolmåling om tre måneder.

Ha en flott torsdag!

2 kommentarer:

Bloggarkiv