lørdag 1. februar 2014

Fredagkveld

Jeg har fri, snøen laver ned og jeg er trøtt som en dupp, men det er fredag og ukas beste dag, så jeg tviholder på øyeblikket. Jeg er nyklippet og kjempefornøyd, og gleder meg til frisørtimen på torsdag da jeg skal teste et middel som kan få vekk hverven min for noen måneder. Jeg skylder all ergrelse over hverven og teste det vidundermiddelet som visstnok nesten er for godt til å være sant.

Jeg har store planer for helgen, aksjon opprydning i klesskap starter i morgen. Undertøysseksjonen spesielt, trenger et dypdykk, og bli ryddet med hard hånd. Jeg begynte så vidt, fristelsen på å være lat ble for stor, jeg endte opp på sofaen med beina på bordet. Men i morgen, da skal jeg. Lover! Men kanskje ikke før etter at jeg har måket vekk litt snø her ute. Det ble litt av det som har lavet ned tilslutt
:(

En løpetur skal jeg også få til i morgen, og sikkert en svensketur, Mons trenger mer mat og jeg får kjøpe det jeg vet han liker, og det har de bare i Sverige. På søndag håper jeg på en skitur og så er den helga forbi tenker jeg.

Det er vel det som gjør fredagen så god, planene er så store og det føles som man har et hav av tid foran seg, og akkurat de følelsen, den er faktisk innmari god, og jeg ser jo nå at fredag har gått over i lørdag, men pytt sann!

God helg!


What A Week!Thank God Its Friday!
Friday | Forward this Picture
Bildet er lånt herfra: http://www.desiglitters.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv