mandag 24. februar 2014

Det skal bli godt

- å få datteren hjem nå. Selv om hun ikke bor hjemme fortiden så er det nå noe med å få henne hjem til Norge. Og hjem på vinterferie. Hjem til mor.

I snart tre uker har hun og reiselivsklassen hun går i vært i Østen. Via facebook har vi hjemmeværende fått daglige oppdateringer og innblikk i turen. En tur som for det meste har bestått av opplevelser mer enn turisme.

Jeg har forstått at turen har gjort inntrykk på Lille Prinsesse, og at hun gjerne tar deler av reisen igjen.
Kanskje hun kan bli med som min reiseleder ved høvelig anledning?

Nå går turen mot slutten, og jeg skal hente henne på Gardermoen tidlig torsdagsmorgen. Og så skal hun være her på Østlandet en uke før hun skal tilbake til skolen.

Jeg kjenner jeg gleder meg. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv