onsdag 18. februar 2009

Syk


Så ble det min tur da, i dag da jeg våknet følte jeg meg alt annet enn opplagt, jeg frøs, hadde vondt i huet og vondt i magen, bare tanken på å skulle jobbe bød meg i mot.

Nå har jeg ikke vært borte fra jobben siden jeg ble slått ut av kjærlighetssorg på slutten av 2006, og før det husker jeg ikke helt når jeg sist var sjuk. Jeg er lite sjuk og kan hoste, nyse og ha vondt i magen (det er jo som regel det som feiler meg, den kolikken eller hva det nå er) og fortsatt gå på jobb. Det har på en måte blitt mitt varemerke, og det føltes ganske tøft og skulle bryte det i dag. Men av og til må man kaste inn håndkleet, i dag var det min tur. Min tur til å prøve ikke å tenke på problemene det lager ved at jeg ble borte. Siden jeg følte meg så elendig så gikk det nesten greit.

Nå er jeg litt bedre, huet er mye bedre og takene i magen har gitt seg noe, og drar på jobb igjen i morgen, for da er jeg helt sikkert helt frisk igjen.

(bildet er lånt fra lifelongsharing.com)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv