fredag 6. februar 2009

Alvrolig feil i Firefox

Og mens jeg sitter og leser om denne alvorlige feilen spretter det opp en beskjed om at firefox er oppdatert og at nettleseren må lukkes for å åpnes på nytt. Så får en bare håpe at ingen i mellomtiden hacket seg inn på min nettbank før svakheten ble oppdaget.

Jeg er så glad i firefox blant annet fordi jeg kan ha utallige faner oppe og som kommer igjen gang på gang,(nå vet jeg at det er noen andre nettlesere som fungerer på samme måte, men med firefox henger det seg ikke så ofte, min erfaring) selv når jeg har skrudd av pc'en. Der ligger de på rekke og rad, sidene jeg besøker minst en gang om dagen. Bloggen min, noen andres blogger, facebook, vg, dagbladet, banken, iform, youtube og startguiden for å nevne noen, i tillegg har jeg noen som jeg lukker av og til. Men synes det er svært så praktisk og ha alt på et sted, selv om mine håpefulle ofte synes mamma er bra dum med alle disse fanene åpne. Og jeg nekter dem å lukke, for hva skjer da, selvfølgelig husker jeg de fleste adressene, og om ikke så er det jo vare å prøve seg fram i nettleseren, som foreslår alternative sider mens man skriver. Og i historien finner man også fram igjen til sider, men så var det noen av disse bloggene jeg leser. Blir de lukket kan det jo hende jeg glemmer dem og vips, så hadde de en besøkende mindre.

Nei, så igjen skal jeg stenge ned maskinen, med oppgradert firefox og alle nettstedene mine klare til jeg kommer fra jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv