torsdag 12. februar 2009

Tro det eller ei



Bildet er ikke manipulert, og jeg har ikke holdt vinduet åpent for å få denne temperaturen inne på kjøkkenet mitt. Hvem ønsker å ha -3,9 grader i et rom man oppholder seg? Vet ikke helt når det har vært så kaldt, for jeg kan ikke huske å ha sett det med egne øyne før nå i dag da jeg sjekket maxgradene ute, (som ble nullstillet sist det var drøye 20 blå), i samme slengen sjekket jeg hvor kaldt det hadde vært i rommet også, og fikk dette nokså iskalde -3,9. Det var hele 13 da vi stod opp i dag tidlig, og ved hjelp av panelovnen, en vifte og lukket dør greide vi faktisk å øke det til hele 15 grader før sikringene gikk og noe av varmen måtte skrus av.

Det føltes litt feil å fullføre bestillingen av Tyrkiatur når jeg innerst inne vet at noe bør gjøres med huset. Men når kulda river så er det da godt å ha noe varmt å se fram til også, så restaurering av ytterveggene får komme i neste rekke, men om det blir i år, tja, si det..

1 kommentar:

  1. Stakkar dere,glad jeg ikke har det kjøkkenet :))
    Nei vennen ta turen som du har ønsket deg og nyt ferien først.

    SvarSlett

Bloggarkiv