tirsdag 13. oktober 2009

Fridag

Oppe ganske tidlig, og fikk avgårde mine håpefulle før jeg selv begynte med min oppvåkning. Jeg var nemlig ikke sikker på om jeg skulle gjøre som Mons eller om jeg skulle starte dagen.

Starte dagen vant og jeg kan vel ikke skryte av å ha gjort så mye her i dag, men jeg har gjort noe. Fått snakket lenge med en "gammel" venninne på telefonen, skrevet en sak for sportsklubbavisa, fått i hus enda noen julegaver, ryddet bittelitt, spist masse (begynte med frokost og siden har det bare fortsatt, tror ikke frokost skal bli noe fast vane, det ble jeg bare veldig sulten av)og tilslutt sovnet jeg ti minutter på sofaen. Kanskje ikke det smarteste med tanke på at jeg skal opp fem i morgen og kanskje bør prøve å legge meg tidlig, men gjort er gjort.

Nå er det lenge til neste fridag, ikke mer fri før søndag... men da er neste fridag rett rundt hjørnet igjen, hvor blir egentlig ukene av?????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv